петък, 16 януари 2009 г.

Частица мен

Като за последно тръгвам тихо
в късен мрак по пристан онемял.
А във мен една пътека скрита,
сякаш свети, като фара бял.

Чувам бриза как сега люлее,
чайка на крилата й, щастлив.
Чисти и задъхани се леят
сълзите на порива красив.

Над водите стихнали и бистри
някъде под небосклон стаен,
слънцето залязва в нежност чиста -
ти се раждаш, в пръски осветен.

В твоя дъжд ще бъда звездоносна.
Ангел във съня ти уморен.
Сбъднати - мечтите да докосна.
И да тръгна - с част от теб у мен.

2 коментара:

Радосвета Аврамова (caribiana) каза...

Определено си го харесах това стихче :) Има и картини, и мелодия, и...всичко!

aire каза...

Определено...не, сигурно е, че има усмивка...при мен:)
А това стинещо си, ми е странно, излезнало в нехарктерен класически стил.

Хубав е допирът Радост - благодаря!